26.9.2014

Kuvia kuluneelta viikolta / Pictures from last week

Tänään ajattelin näyttää teille hiukan kuvia tältä kuluneelta viikolta ja osa on vissiin viime viikoltakin. Nyt on eka koeviikko takana ja tällä viikolla alkoi uusi jakso. Koeviikko meni yllättävän hyvin ainakin niiden aineiden osalta, joista on jo tullut tulokset (katsoin äsken wilman ja huomasin, että enkun kurssiarvosanani on kymppi! :O), nyt on hyvä jatkaa eteenpäin. Alla siis kuvat aika tylsähkön kollaasin muodossa! :)



(Varoitan, että numerointi on sitten erittäin sekava! c'x)

1. Tämä kuva on maanantailta, jolloin satoi TODELLA paljon. Kuvassa on huikea näkymä bussin ikkunasta :'D 2. Ruotsia.. 3. Minä kotimatkalla nauttimassa poikkeuksellisen lämpimästä päivästä, kun päästiin koeviikolla kotiin heti kokeen jälkeen ^^ 4. Mä huomasin vähän aikaa sitten, etten oo pitkään aikaan lukenut kirjaa suomeksi! :O Tuo kuva on If I should die -kirjasta, jota luen tällä hetkellä 5. Mä rakastan tuota pöllö-korua!  Olen käyttänyt sitä tosi paljon viime aikoina :) 6. Fysiikkaa.. Aine, jota en luultavasti tule koskaan tajuamaan. Tuntuu, että kaikki asiat on muille ihan helppoa, mutta mä en vain käsitä millään! 7. Viimeisimpänä, muttei todellakaan vähäisimpänä, kuva mun kissasta "piiloutuneena" lehtien sekaan. Se vain oli tuolla ja kuvitteli varmaan, että mä en näe sitä. Oli pakko ottaa kuva! :D

Ihanaa viikonloppua! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Most viewed of the month: