18.12.2013

Luukku 18

Kiitos Evelle ihanasta luukusta, joka tuli kyllä yllätyksenä!! :) Kaunis kuva kauniista lahjasta. 


Mulle yksi joulun tärkeimmistä asioista on aina ollut joululaulut! Joulu ilman musiikkia ja varsinkin niitä perus joululauluja ei olisi joulu ollenkaan. Mun mielestä joulun aika alkaa siitä, kun kuulee ensimmäistä kertaa radiosta joululaulun. Se on mulle aina varma joulunmerkki!
Meidän perheellä on sellainen tapa, että jos joku saa levyn joululahjaksi, niin sitä kuunnellaan koko aattoilta ja samalla pelataan tai ollaan muuten vain yhdessä. Se on mun mielestä tosi ihanaa! Meillä on muutenkin paljon kaikkia perinteitä, jotka on vain pakko tehdä. Ilman niitä joulu ei tuntusi miltään. Onko teidän perheillä mitään hassuja jouluperinteitä? :)

Tässä postauksessa mun on pakko jakaa teidän kanssa ihanan Charity Vancen versio biisistä "Have yourself a merry little Christmas". Charity on uskomattoman hyvä laulaja, kannattaa kuunnella hänen muitakin biisejään.  (Minun olikin myös pakko Charityn biisi pari päivää sitten julkaistuun videooni, koska hän on niin ihana! ^^)



Muistutan vielä, että tänään on seuraavien juttujen viimeinen lähetyspäivä, jotta ehtisivät jouluksi!

Joulukortti tai jouluinen kirje 1. luokalla

Joulukortti tai kirje pohjoismaihin (Priority)

Paketti Suomeen

Paketti Liettuaan, Latviaan tai Viroon

ps. Kuusi päivää jouluun!! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Most viewed of the month: