24.12.2013

24. luukku, Merry Christmas!!




^ Train - Shake up Christmas

Hyvää Joulua! Merry Christmas!

Tämä on joulukalenterin viimeinen luukku ja täytyy sanoa, että on ollut tosi kiva odottaa joulua teidän kanssa! Kalenterin pitäminen on ollut ihanaa. :)  Kerrankin olen joka päivä tiennyt tarkalleen, kuinka mones päivä on, kun olen mitettinyt sitä joulukalenterin kautta! :D

Tänään mun 'joulu' alkoi, kun katsottiin "Lumiukko" telkkarista, mikä on meidän jokavuotinen jouluperinne. Katsottiin myös se "Lumiukko ja lumikoira", mikä on siis tuon edellisen jatko-osa. Se oli mun mielestä melkein yhtä hyvä, kuin alkuperäinen, ainoastaan suomenkielinen musiikki oli hiukan outo, kun oli tottunut "Walking in the air"-musiikkiin. "Walking in the air" on niin ihana. <3

Seuraavaksi kasattiin mun uusi valkoinen joulukuusi. Mä oon toivonut valkoista kuusta jo aika kauan ja nyt sain sellaisen. ^^ Samalla kun koristelin sen, koristelin myös koko huoneeni jouluiseksi. Nyt on ihana jouluinen tunnelma, vaikka pihalla sataakin vettä ja on tosi kuraista. Nyt seuraavaksi lähden joulusaunaan, jonka jälkeen syödään jouluruokaa ja sen jälkeen avataan lahjat. :)

Toivottavasti teillä kaikilla on oikein rauhallinen, makea, kaunis ja lämmin joulu!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Most viewed of the month: