13.12.2013

13. luukku

"Grab my hand, let’s steal some light together"

Tänään Lucian päivä ja mä olen ollut pois koulusta koko päivän, koska olen kipee ja olo on ihan kamala. Mulla ei siis ajatus ihan luista tänään, katsotaan minkälaista tekstiä saan aikaiseksi. :D 

Tänään postitin (tai no iskä ne postiin vei...) hirveesti postia: ison kasan joulukortteja Suomeen, kolme korttia ulkomaille (Saksaan 2 ja Sveitsiin 1), pikkujoulupaketin Miinalle Suomeen ja ison lahjapakettipaketin (:D) serkuille, Suomeen myöskin. Mitäs muuta? Sain joulupaketin Sveitsistä (kuva alhaalla). Äiti tilasi mulla myös postimerkkejä joku päivä tällä viikolla ja nekin tulivat tänään. Esittelen niitä sitten tarkemmin vaikka huomenna, jos ajatus kulkisi paremmin...


Tähän loppuun laitan Lucian (huom, huom, sopii päivän teemaan ;) )kauniin biisin "Hide (Like Stars)", joka löytyi tänään oikeastaan ihan vahingossa. Youtubea selaillessani näin tuon biisin siellä vasemmassa reunassa, jossa on videoehdotuksia. Klikkasin sitä ja nyt olen kuunnellut tuota biisiä vaikka kuinka monta kertaa putkeen! :D Ja ihana videokin:


Anteeksi tökerö teksti, nyt menen katsomaan ihanan Harry Potter ja Kuoleman varjelukset 2/2 -leffan, kun en muutakaan jaksa... Moikka!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Most viewed of the month: