27.1.2013

Yllättävä kirje! / A suprising letter!

Pari päivää sitten sain tälläisen kirjeen:

 
Minulla ei ollut aavistustakaan, keneltä kirje voisi olla. Aluksi ajattelin, että olen varmaan lupautunut johonkin swappiin, jota en vain muista. :D No, avasin kirjekuoren ja kirje alkoi suurinpiirtein näin suomennettuna: "Hei! En ole kuullut mitään kirjeestä, jonka lähetin sinulle kesällä. Päätin lähettää uuden kirjeen, toivottavasti saat sen...". Olin ihan ihmeissäni. Sitten tajusin katsoa lähettäjän, Ieva. Nimi kuulosti tutulta, mutta en kuitenkaan muistanut koko tyyppiä. Selasin sähköpostejani kesältä ja löysin erään viestiketjun päivältä ennen kesäloman alkua. Ieva ja minä olimme sopineet aloittavamme kirjevaihdon! Ievan piti kirjoittaa ensin, mutta hänellä oli paljon kiireitä. Hän sanoi voivansa lähettää minulle kirjeen parin viikon kuluttua. Olin ihan unohtanut koko jutun! :(
Hänen ensimmäinen kirjeensä siis on ilmeisesti hukkunut. Olen niin iloinen, että hän kirjoitti minulle uudestaan. ^^
 
Toinen yllättävä asia on se, että tuo saamani kirje on lähetetty joulukuussa. Sain sen vasta tällä viikolla eli n. kuukausi sitten! :o Ihmeellisen kauan on kestänyt postin tulla Liettuasta, joka on kuitenkin aika lähellä...
 
Tuo kirje on ensimmäinen saamani posti Liettuasta. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Most viewed of the month: